søndag 28. august 2011

NOTE TO SELF!

I går på innflytningsfesten til Robert i Villa Lade bestemte jeg/vi (litt fuzzy på akkurat det der...) at jeg i en uke framover skal begynne alle facebook-statuser med "note to self". Bakgrunnen er at jeg her om dagen la merke til at oppe i høyre hjørnet på facebook-profilen min dukker det til stadighet opp en boks med "this day last year" eller "this day in (årstall)". Sist uke da jeg var skikkelig syk stod det for eksempel "This day last year: I need an eyepatch!" Sånn huska jeg at jeg hadde øyebetennelse på samme tid i fjor =P

Så poenget er at det skal bli morsomt å huske note to self-statusene neste år. Her ser vi framover! Men det må jo selvsagt være noe minneverdig, så jeg tar gjerne imot forslag fra deg/dere om hva jeg skal skrive =)

(Første gang jeg henvender meg til deg som leser og ber deg om å engasjere deg i noe helt latterlig teit, føles litt skummelt. Vil understreke at det IKKE er derfor jeg blogger!)

Note to self: Skaff regnjakke. Gjerne ei lang ei. Evt hold deg unna Bakke Bru.