søndag 15. mars 2009

Graffi

I går kveld var jeg på Graffi Grill for å ta avskjed med en som skulle slutte i jobben. Vi bestilte det som på menyen ble kalt for "Grillfest". Sånn så den ut.
Det som dessverre ikke kommer fram på dette bildet er hvor stort fatet egentlig var. Men hvis jeg sier at det metta meg og fire menn, så forstår du kanskje at det var en del kjøtt og godt. Kyllingfilèt, entrecote, spareribs og kyllingvinger, nachos, pommes, maiskolber (de lå underst i haugen her), soppstuing, maiskrem, BBQ-saus, hvitløkssaus, og en saus til som jeg ikke vet hva var, men som var himmelsk god. Og glasset som står i høyre bildekant var en tomatsalat.




Til dessert spiste jeg en sjokoladefondant med is og bær, dessverre var jeg såpass full på dette punktet at jeg glemte å ta bilde av det.=) Men det var SALIG!