søndag 8. mars 2009

Snart helg!

Husker på videregående, da vi hang på pub'en til enhver tid og så på tv og spilte dart. Savner forresten den dart-maskina noe helt sinnsykt. alle lydene og sånn. good times. Men det var ikke det jeg skulle fortelle om nå. Hver søndag, når alle var fyllesyke og kasta pilene vegg i mellom, hadde jeg en kompis som alltid kom inn døra med ordene "Snart helg!". Og det merkelige var, at hver gang vi sa det gikk uka utrolig fort.

Snart helg!

I går var jeg på fest hos noen kompiser som hadde som plan å krympe inn barskapet/-disken. Det gikk rimelig dårlig, ettersom de i tillegg hadde kjøpt inn en del sprit for anledningen. hehe. Vi drakk strawberry daiquiri, raspberry daiquiri og jeg mener å huske at det var en mojito inni bildet også. Herlig. Tida gikk utrolig fort, vet ikke om det var alkoholen eller selskapet, men plutselig var klokka halv sju i dag tidlig! Så da fant jeg det for godt å komme meg hjem, etter et par timer høytlesning av "uten en traad" og en bok om/av Oddvar Torsheim, med fri tolking av bildene. Strålende kveld/natt, egentlig. Bør gjentas=)

Ei uke til seriestart! jeij!