mandag 30. mars 2009

blah

Skikkelig demotivert for tida, har jobba og jobba og jobba i det siste, har til og med klart å skrape sammen 132 timer hos min hovedarbeidsgiver denne måneden; svært bra på en 60% stilling...

I tillegg har jeg jo pussa opp hos den andre jobben, noe som ser ut til å bli årets påskeferie (ferdigstille kontoret til folk kommer hjem fra påskefjellet - takk gud for at jeg slipper å være med på det!). I år er det, hvis mine beregninger er rett, 13 år siden sist jeg hadde ski eller skilignende ting på beina. Setter stolt nye rekorder hver påske. =)

Så jeg fikk 14000 i restskatt. Ferien er definitivt avlyst. Jeg hadde nesten bestemt destinasjon også. Sto mellom Barcelona (Gaudi's sære arkitektur), Nice (Promenade des Anglais, kjent for meg kun gjennom stemmene til Johan Kaggestad og Christian Paasche under Paris-Nice), Lisboa (Alfamaområdet) og Athen (Akropolis og det nye arkeologiske museumet)....

Og nå, mens jeg husker det, skal jeg bestille nytt skattekort.