søndag 19. april 2009

fatso og generelle fornærmelser

fredagskvelden var jeg på jobb til 21, og når jeg gikk av bussen hjemme fant jeg ut at jeg skulle gå på butikken og kjøpe litt digg. Jeg kjøpte superchips, dip, cola zero og pizza pollo. Da jeg kom til kassa var det litt kø, og jeg falt for fristelsen til å se på mersalgs-produktene i kassa. De hadde nettopp fått inn en ny film, Fatso. En film jeg ikke har sett men har hørt mye om, og da jeg las bakpå var jeg solgt etter de tre første setningene.

"Rino bor i leiligheten han har overtatt etter bestemora si. Han er tretti år. Han spiser nugatti rett fra boksen."

Bak meg i køen sto en gutt som bare skulle kjøpe en 3-pakning med hermetisk mais. Han passa på å legge en skille-pinne mellom varene våre, noe jeg måtte smile litt av, før han sa at det var sikkert ingen som kom til å mistenke meg for å kjøpe maisen uansett, så han trengte det sikkert ikke. WTF!?! Jeg lo og sa at en ikke kan spise sunn mat når en skal se Fatso. Men ble litt sur, eller...ikke sur men såra. Jeg vet at jeg kjøpte bare dritt, men han kjenner meg jo ikke. Jeg spiser jo ikke SÅ mye shit. Og hvis det var et forsøk på flørting, var det fatalt dårlig.