onsdag 22. april 2009

Vår


Jeg har blitt inspirert og litt "smitta" av svigerinna mi til å shoppe på nettet, og fant en FANTASTISK nettbutikk i USA som heter Forever21 (http://www.forever21.com/). Ja, frakt er dyrt, og kommer du over 200 kr må du betale toll og moms, med mindre du klarer å overtale butikken til å sende det som gave, da er max-verdien 1000,- nok. Jeg har bare bestilt en kjole, som kosta $22,80, som på norsk blir 159,-.



Jeg gleder meg som en unge til å få den!!!! De hadde også en hatt jeg hadde innmari lyst på, men da hadde jeg komt over 200 kroners-grensa, så droppa den, i håp om å finne den i en nettbutikk i norge, men etter å ha sjekka H&M, Ellos, LaRedoute og Gina Tricot vet jeg ikke hva mer jeg skal gjøre. Må vel klare meg uten da...Kanskje det blir populært iløpet av sommeren igjen.:)

Jeg tror jeg har møtt en ny mann, som jeg faktisk kan bli forelska i. Eller...don't get your hopes up. Jeg har ikke "møtt" han sånn sett, han har vært der ganske lenge. Kanskje det er jeg som begynner å bli desperat, men det som gjorde at jeg fikk øynene opp for ham var så enkelt som at han spurte meg om det gikk bra med meg. Vet det høres banalt ut, og siden ingen andre enn meg vet hvem denne mannen er og kjenner konteksten, høres det skikkelig teit ut. Men tenkte jeg måtte skrive noe, så ikke dere mister håpet om at jeg skal komme over Geir noen gang... kanskje så jeg ikke mister håpet...

Men det er alt jeg vil si om denne "mysteriemannen", bortsett fra at han ikke er min type i det heeeeele tatt. men men. shit happens. Let's not jinx it!