onsdag 29. april 2009

mysteriemann

har nettopp funnet ut at min mysteriemann er fire år yngre enn meg selv... Ikke at jeg er SÅ opptatt av alder, i alle fall ikke like opptatt av det som ei jeg bor sammen med (potensielle elskere kan max være ett år yngre (hvis han er skikkelig deilig), og ikke mer enn to år eldre).

Dessuten har han en voksen og ansvarsfull jobb. Med uniform=)=)=)=)

Har hauset det hele opp litt inni hodet mitt den siste uka, tror jeg. Har dessuten ikke sett han på ei uke, håper å møte han i morra. Jeg vet ikke om han har kjæreste engang, for å være ærlig. Men what the fuck. Det er litt morro å være småforelska igjen. Lenge siden sist, egentlig.

I dag rydda jeg en kommode jeg har stående, der jeg pleier å bare slenge ting nedi når jeg rydder og vil ha ting unna. Fant blant annet den gamle mobilen min, som jeg har unngått å slå på siden jeg flytta hit fordi bakgrunnsbildet var av Geir (the infamous). Jeg tok mot til meg og skrudde på telefonen, og det første som skjedde var at det poppa opp en gammel huskelapp der det stod at Geir hadde bursdag. En huskelapp jeg ikke har trengt noen gang, som han har laga.

Gikk også gjennom bildene på telefonen, mange av ham, ett av oss som kyssa, som jeg aldri har sett før faktisk. Det var litt rart. Så kom jeg på at vi hadde testa ut alle aspekter ved mobilen (den var ganske ny og fancy da jeg fikk den), deriblandt lydopptak.

Ett av opptakene het "Sensuelle Geir", og da jeg hørte på det visste jeg ikke om jeg skulle le eller grine, så det ble litt av begge deler. Han som snakka med mørkest mulig stemme og påstod at han hadde "mørk og sensuell stemme", samtidig som jeg lo som en helt i bakgrunnen og utbrøt "jaggu".

Det var tider, det...