lørdag 4. april 2009

sikring

Av og til kommer det over meg, ting jeg må blogge om. Som regel når jeg ikke har tid til å blogge, så da finner jeg fram mobilen og skriver stikkord i ei mld som jeg lagrer på tlf. Det var spesielt en ting jeg har tenkt på lenge, komt på på nytt og på nytt, som jeg tenkte jeg skulle få ut av verden i kveld når jeg lette fram mobilen.

Jeg hadde glemt å skrive det ned. Og jeg har ikke sjans til å huske hva det gjaldt.

Det jeg fant, however, var ei melding der det sto "dobbel oppvaskmaskin, ovn, frosta glass". Kan være ei handleliste, kan være noe jeg skulle blogge om, men jeg må innrømme at jeg ikke kan huske å ha skrevet det i det hele tatt.


Til informasjon for min familie og mine venner på vestlandet, lærer jeg meg stadig nye uttrykk på trøndersk. Jeg har skrevet ned to: "Itj fårra nåless" og "hain sitt no å flække hys". Så kan dere jo gjette på hva det betyr=)