onsdag 7. april 2010

bloggen min

har savna deg litt, bloggen min. Men jeg har ikke hatt noe å rapportere. Godt å bare ha heeeelt fri og drite litt i FB og blogg. =) Har tatt en del bilder og litt video iløpet av ferien, og kommer nok til å ta mer, så etterhvert når jeg kommer tilbake til Trondheim vil det komme fortløpende oppdateringer =)

Akkurat nå sitter jeg på en sofa i leiligheten til KariKanari og Thomas i Bergen, og "ser på" Paradise Hotel. Dvs, jeg prøver å unnngå å se på. Skal overnatte her i natt, kjenner at det skal bli godt å sove. Men først må vi ha litt mer kvalitetstid =)

Var rart å komme til Bergen etter så mange år. Mye har forandra seg, men det aller meste er akkurat som sist jeg var her. Var innom på Galleriet og Sund, men det er så mye oppussing overalt, at det var vanskelig å finne noe.

Nok nå, må kose meg og nyte selskapet mens jeg har det =)