tirsdag 13. april 2010

Instant Karma

Fryda meg på bussen til Trondheim. Da vi var komt til Stryn kom det på ei jente som dro det gode, gamle "jeg er liksom student og leter etter studentbeviset mitt i lommeboka, og finner ut at jeg har glemt det hjemme"-trikset. Bussjåføren spurte hva hun studerte, og hun sa "NTNU". Ja, men det var ikke det han spurte om heller, da! Men tror du ikke hun fikk studentrabatt likevel?! Da ble jeg irritert.

Da vi kom til Trondheim, ga bussjåføren beskjed om at han kom til å stoppe ved Samfundet, på Torget og på Sentralstasjonen. Studinen kom fram og spurte om han ikke stoppa ved Prinsen Kino (noe han egentlig skal gjøre), men han sa at han ikke fikk lov, bussjåførene på lokalbussene ble så sure når de stoppa andre plasser enn de tre ovenfor nevnte. Han spurte henne om det ble langt å gå for henne, og hun sa ja og satte dådyr-øynene i ham (hun tror sikkert at hun har det i hvert fall. Dådyr meg opp i rompa!). Men han ga faen. Så hun ble sur og gikk av ved Samfundet!

Hah! Intstant karma's a bitch! =)