onsdag 21. september 2011

dagene flyr...

når en har det gøy. Jeg er høst-yr for tida, skjønner ikke helt hvorfor. Det lukter høst i den friske, skarpe lufta, og jeg ser frem til cup-finale og den første snøen om ikke så altfor lenge.

Har kommet i gang med semesteroppgaven i EXFAC0008, holder på med den vanskeligste delen; argumentasjonsanalysen. Tror jeg skal klare å bullshitte meg til en stå-karakter.

Sist helg var jeg på loppemarked på Bispehaugen skole sammen med Kari og Tina. Jeg fant ikke noe særlig av verdi, bortsett fra en metallboks som jeg falt pladask for. Helt sikkert en billig turist-greie, men likevel fin!

Det jeg skjønte etter at vi hadde vært inne i gymsalen og kikka, var at hovedattraksjonen på sånne arrangement selvsagt er kakesalget. Det er alltid foreldre som har bakt, og det er ALLTID gode sjokoladeplatekaker der. Jeg storkoste meg! Pølse med brød hadde de òg! JOY! Kanskje dette blir en ny regelmessig søndagsaktivitet? Er stadig vekk loppemarked rundt om i byen.

I kveld har jeg og Kari vært på catwalk-show i Olavshallen. Det var...opplysende.