søndag 18. september 2011

Grusomt!

Leste en grusom historie på VGnett akkurat, om noe de så lettbeint kaller en "geite-massakre" i hjemkommunen min. Det er forferdelig lesning, og jeg føler virkelig med bonden som eier geitene, Ole Kristian Kjøsnes. Det verste er likevel alle kommentarene fra det som for meg ser ut som by-gutter fra østlandet. Sutregutter som er redd for BMW'ene sine på Vestlandske veier. Jeg har selv møtt noen sånne på akkurat samme veistrekning, drittsekker som ikke klarte å holde lav nok fart på glatte veier, som tok speilet både på min og deres egen bil. De var bare mann nok til å kjefte på den unge jenta gjennom vinduet før de kjørte derfra.

Jeg er så møkka lei av at ALT ER BØNDENE SIN FEIL! Nå får det jaggu meg være nok! Vil dere ha kjøtt, korn og melk av aller beste kvalitet? Ikke? Merker det. Finn noen andre å spre de sure oppstøtene deres utover! Gjør som meg, skriv en blogg som ingen leser, da får dere i hvert fall ut litt aggresjon uten at det går utover noen. 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10010488