mandag 26. september 2011

Teknologiske legetimer og ivrig tannlege.

Her en dag sist uke fikk jeg ikke en, men TO, innkallinger til tannlegen, med ei ukes mellomrom. "WTF!?!" tenkte jeg, men da jeg ringte og sjekka opp i det, var de superhyggelige og fortalte at det var flere som hadde fått to, og jeg fikk velge når det passet best. Dette var tannlegen som i fjor sendte assistenten sin ut for å "bestille den bilen jeg har sett på". =P

Nå har teknologien kommet så langt at en nesten ikke trenger å ha noe menneskelig kontakt i det hele tatt. Og dersom du trodde at den meldinga her skulle ta ei stygg vending nå, tar du skammelig feil (skam deg!). Jeg har nettopp bestilt time hos legen min via SMS. Dvs, jeg har sendt en SMS og spurt om jeg kan få en time på en onsdag i nærmeste fremtid, så får vi se hva svaret blir i morra. Jeg må få gjort noe med dette utslettet (jeg liker å kalle det det, i stedet for kviser) som bare sprer seg i ansiktet mitt uansett hva jeg gjør.



Eneste teknologien som ikke funker for meg er nextgentel sin...