fredag 30. januar 2009

hælg

I natt drømte jeg at jeg gikk forbi et hus der døra sto åpen inn til et rom med et flygel. Dette var for vanskelig å motstå, så jeg gikk inn. Og spilte det jeg tror må ha vært Feist's "now at last". Det var i hvert fall den sangen jeg hadde på hjernen da jeg våkna. Vet ikke om det var så veldig bra, husker at jeg improviserte litt, for jeg kunne ikke akkordene. Men basslinja er alt du trenger=)

Vanntreninga gikk i dass i dag, for timen var full da jeg kom hjem fra jobb i går kveld og skulle melde meg på. Var bare 15 plasser, så kanskje ikke så rart. Så da dro vi på step&styrke i stedet. Fantastisk trening! Føler meg helt mørbanka, for første gang siden jeg begynte å trene.

Men nå skal det drekkes! Siste helga i Trondheim for australieren, som har valgt å flytte til ulendte strøk på nordvest-landet.