tirsdag 13. januar 2009

Trening

I går hadde jeg min første treningstime. Ever. Spinning. Det var 45 minutter med rent HELVETE! men fantastisk deilig etterpå!:)

Forventa å ha problemer med å komme meg opp av senga i dag, men har bare littegranne vondt i rompa (antageligvis fordi jeg valgte en guttesykkel, med ekstra hardt sete. rookie mistake). Men jeg har muligens noe å se fram mot til i morra, for i følge instruktøren "min", som hjalp meg å lage en trenings-plan i kveld, kan det ta et par dager før musklene blir sure.


Det merkelige var, mens han fortalte meg om de forskjellige apparatene jeg skulle bruke, og demonstrerte, husket jeg uvanlig mye gym-teori. Jeg fulgte ikke med i en eneste teoritime hele videregående, likevel kunne jeg i dag forklare aerob og anaerob styrke. Fantastisk.


I alle fall, treningen min skal den første måneden bestå av oppvarming med ro-maskin, mage/rygg-trening, samt framme og bak på lår/rumpe, etterfulgt av en felles time. Gjerne med spinning eller step.


Det verste av alt er... jeg GLEDER meg til å begynne!!!


I'll keep you updated. legger ved et bilde av meg selv etter første spinningtimen, rød men fattet. =)