tirsdag 27. januar 2009

Produktiviteten seirer

I dag har jeg hatt en vanvittig produktiv dag, både på jobb og etterpå. Begynte på jobb kl ni, rakk til og med å dusje OG spise frokost før jeg dro (fitness fullkorn-blanding. til og med med litt rosiner, det har jeg lært av mamma).
Ettersom jeg også var ganske effektiv på jobb i går, hadde jeg ingen barnevarer å pakke opp, så jeg begynte likegodt på herre-varene. Masse farger i år, på alle avd., det er morsomt. Spørsmålet er om vi kommer til å få solgt det, menn er jo ikke akkurat flinke til å bruke farger.

Da jeg var ferdig med herreklærne, tok jeg fatt på sjokkselgerne og rydda og fylte på varer der det trengtes. Så tok jeg parfymeri-varene, for hun som har ansvar for den avd har spy-syka, og kommer ikke på jobb i morra, i hvert fall.

I parfymen kom det nye varer som jeg ikke kunne fylle inn fordi det ikke er lagt inn priser på kassa enda, så de lot jeg stå på lageret. Kommer blant annet en ny hudpleie-serie fra Garnier til kvinner over 50 år, med orkidè-ekstrakt og soya- ett eller annet. Snart i en butikk nær deg....

Etter jobb gikk jeg hjem, skikkelig powerwalk, kjøpte indrefilèt og salat, henta pakken min fra Ellos (hadde bestilt ei skjorte, og fikk en trille-sekk(!!) med på kjøpet), og når jeg kom hjem hadde jeg jammen fått pakke fra England også=) Hadde bestilt alle sesongene av en BBC-serie som heter Coupling, fire sesonger, kosta 180 kroner,inkludert frakt. Lønner seg å bestille fra Amazon i forhold til platekompaniet, f.eks.

Nå er det rom-vasken som står for tur, eller i hvert fall støvsuging, det for jaggu holde. Og så begynner håndball-dramaet, først med Danmark-Tyskland, så Norge-Polen. Jeg skal selvsagt se begge kampene.

puh. Gleder meg som en unge til å trene i morra, selv om det ikke blir vann-trening likevel, for Camilla skal jobbe for A-L som spyr. Men tar det igjen senere=)