lørdag 13. juni 2009

Assault by clowns

tidligere i kveld (halv åtte) da jeg var på butikken ble jeg nærmest antasta av to fulle klovner. Absurd og surrealistisk. You have nooooo idea!

Denne uka har vi hatt martna på senteret der jeg jobber, de aller, aller beste dagene i året. Det er tiden for å stå ute i telt, selge gamle varer til syke priser, møte mye kunder (for det meste utlendinger for min del - vi har de billigste varene av alle butikkene), henge med folk fra de andre butikkene som står i umiddelbar nærhet av deg selv. Det er herlig. Og jeg ble overraskende nok kåra til martna'ens beste og blideste selger på torsdagen, noe vi som butikk aldri har vunnet før=)=)=) fikk et gavekort fra senteret på 300 kr, herlig=)

I morgen får jeg besøk av bestevenninna og naboen hjemmefra, Synnøve:) Lurer på hva vi skal finne på...

Jeg hadde det som i IT-verden kalles "blåskjerm" da jeg skrev sist innlegg, mye på grunn av stresset med martna'en og det faktum at jeg har vært på nippet til å bli syk lenge nå, sikkert siden jeg var hjemme for en mnd siden. Men fikk en liten drifts-stans den kvelden, og uten at jeg har merka det før nå er jeg helt fin i halsen=)

Heia Rosenborg:D