søndag 21. juni 2009

revolusjon!!

For første gang siden jeg fikk laptop'en sitter jeg nå i senga og blogger. Har aldri fått det trådløse nettet til å funke på min maskin før, nemlig:) Dette er deilig, ass:)

Var på senterfest i går, så dagen i dag har som vanlig bestått av animal planet i fosterstilling. Det ble som jeg sa til alle mine kunder i går som ikke ville ha solkrem (for det blir jo aldri sol), en nydelig dag, og jeg fant til slutt ut at jeg skulle sette meg på verandaen og sjekke om det var varmt nok til litt soling. Det ble fort til at jeg dro på meg en bikini (fant tre truser og en overdel i skuffa...må rydde snart), og tok med meg en bok ut. Gjestene på kroa så litt rart på meg, kanskje de ble blendet av min skjønnhet (evt bleikhet).

Jeg sovna.

Jeg hadde smurt meg inn med solkrem på forhånd, så resultatet var ikke kritisk, men jeg hadde fått skille, noe som er stort for meg. =) Og det var til og med etter at jeg hadde smurt meg med solfaktor 30! mulig at jeg ikke spraya så godt overalt.

Det ser uansett ikke bra ut å selge solkrem og mase om at det er viktig å smøre seg når en selv ser ut som en hummer.