lørdag 20. juni 2009

TV-less no more

Jeg fikk svar frå en av fyrene jeg sendte mld til, om at tv'en var min, og at den var sikker som banken og aldri kom til å ta fyr. Good answer...

Opprinnelig skulle han ha 400 for tv'en, mot at jeg henta den. Men jeg fikk overtalt han til å levere den til meg, OG bære den opp to trapper, for 200 ekstra. Han hadde til og med med seg en hjelper, heldigvis, for tv'en var ET MONSTER!!!! Større og tyngre enn min originale, det slo meg aldri at 32" widescreen er stooooort.

Jeg sjekka selvsagt at den funka før de fikk betalt, og alt var i orden.

Om kvelden, etter at jeg hadde vært på jobb, skulle jeg se på tv. Skrudde på knappen,og ingenting skjedde. Trykte på alle mulige knapper, fortsatt ingenting. Prøvde å skru på på panelet på tv'en. Ingenting. Jeg trenger vel ikke å si at jeg følte meg blond og dum da.

Så i sinne trykte jeg inn av/på-knappen så hardt jeg kunne og holdt den der, og vips, så var tv'en på. Så lærte jeg det...

Det føles som å ha kino på rommet. det er helt fanatastisk!:) og jeg har fått tilbake animal planet og nrk3, som jeg har lengta etter i et halvt år!!:)