fredag 16. oktober 2009

Kjøkken

I går fikk vi en felles-mail fra huseier der det stod at kjøkkenet skulle være ferdig nå i ettermiddag. Så i hele dag har jeg gått og gleda meg til rent hus (er jo støv overalt, ingeting er rent), og ikke minst til å få i gang oppvaskmaskina (i går kveld "måtte" jeg bruke en stor kniv til å smøre brødskiva mi med smør og leverpostei. Gadd ikke å vaske opp for hånd). Og så lage kjøttkaker. Eller i hvert fall brun saus.

Needless to say... Ingenting har blitt gjort fra i går til i dag. Alt er fortsatt skittent, oppvaskmaskina og vaskemaskina er ikke satt inn, ovnen har blitt satt inn, men det er ingenting som er rent, og ikke tørkehåndklær eller noe, så er jo ikke vits å lage mat. Jeg ble så skuffa da jeg kom hjem og så det, at jeg satte meg ned og grein litt for meg selv. Jeg er så jævlig sulten!! Dere som kjenner meg vet at jeg ikke er noe brød-menneske. Og denne uka har jeg spist mye brød, og mye anna dritt, så jeg hadde gleda meg til å få skikkelig mat i meg. Jeg tror jeg er underernært. Har ikke råd til å kjøpe noe mer take-away heller. aaaarrrggghhh!!

JEG VIL HA MAAAAAT!!!!!