tirsdag 5. januar 2010

crash and burn..so what else is new?

Nytt år. Har lagd en liten statistikk for i fjor.

-I mitt liv svingte temperaturen med 55 grader gjennom året (37 på Kypros, -18 hjemme i jula)
-Jeg kunne ha dødd i brann
-Jeg har vært ut av landet to ganger på en måned, sist jeg var ut av landet var 2001...
-Jeg har mista telefonen min i bakken minst 20 ganger, og i suppeskåla en gang, men den funker fortsatt (bastard)
-Michael Jackson døde, og det betydde ingenting for meg
-Jeg ble SKIKKELIG skremt èn gang, så skremt at jeg trodde det samme skjedde i natt
-Jeg har ikke hatt noen fysisk kontakt med det motsatte kjønn, utover det som sømmer seg i hverdagen...
-For så vidt ingen fysisk kontakt med det samme kjønn heller, i tilfelle du lurte
-Jeg har hørt min biologiske klokke for første gang
-Jeg har lest 6 Jo Nesbø-romaner siden september, begynte på nr 7 i dag
-Totalt sett har jeg kjøpt 15 bøker dette året, favoritten var Caesar
-Jeg har vært prinsesse for en dag. okei, et lite kvarter.
-Jeg har blitt fortalt at hele livet mitt kunne vært annerledes i dag, hadde jeg tatt et annet valg for ti år siden...


Så sitter jeg igjen med mange gode minner, mest fra bøkene jeg har lest og filmene jeg har sett, mange bilder av venner som har gifta seg eller fått unger, varme tanker fra Kypros, og en kunnskapstørst som ikke lar seg stille i år heller.

Å ja, og feilsitatet "mens da fortsatt e pølse igjen, so da heite". Priceless. =)