fredag 8. januar 2010

MGP

Første delfinale i Melodi Grand Prix i kveld. NRK har jo i lang tid reklamert med alle de store navna som skulle være med. Maria Haukås Storeng, Bjørn-Johan Muri, Gaute Ormåsen, Lene Alexandra, og hu dere søstra til John Carew.

ALLE er i kveldens delfinale fra Ørlandet. WTF?! Kjenner jeg er jævlig spent på hvem de har raska sammen til de andre del-finalene...Gjør Tor Endresen comeback, kanskje Jahn Teigen til og med?? Eller skal Norge i vår egen internasjonale finale representeres av landePLAGER som Sie Gubba eller Vassendgutane?

Jeg fryser på ryggen ved tanken. Litt fordi det trekker 16 minusgrader fra vinduet rett bak meg, but still...

Det jeg har hørt så langt er middelmådig. Tror jeg syntes Gaute var best. Lurer på hva Jostein Pedersen mener...skal la være å poste dette før jeg har hørt siste innslag, heavy metal-bandet her fra byen. spent...............

tror forresten jeg driter i det.