fredag 1. januar 2010

nytt år, nye nyttårsforsett.

Anton står med framlabbene i vinduskarmen, vill i øynene, og ser på kjøttmeisen som spiser rett uttafor. Halen går som en pendel, det er like før han prøver seg ut gjennom vinduet.

I går hadde jeg min beste nyttårsaften siden den jeg feira i Trondheim da jeg var sammen med G. Jeg og mine foreldre reiste til Florø og overvar "Kjippen", et sunnfjordsk karneval-opptog uten like. Bilder kommer senere:) Kanskje video også=)

I dag er alle trøtte, og jeg er rastløs. Vil hjem til Trondheim, samtidig som jeg vil se mer av familien min. Vil starte på nyttårsforsettene mine og holde dem!

Jeg skal selvsagt trene mer, og nå mener jeg MER. Må komme i gang skikkelig nå, var jo så deilig da jeg trente to-tre ganger for uka nå i begynnelsen av Desember.

Har også bestemt meg for å slutte å tenke så mye. La ting skje, ikke tenke på konsekvenser, med mindre det er alvorlige konsekvenser, men det er det aldri.

Det siste nyttårsforsettet mitt er litt vanskelig for meg å styre om jeg klarer å gjennomføre, men hvis skjebnen vil, og jeg får jobb etter 1.juli, så reiser jeg ei uke til Frankrike og Tour de France i Juli, sammen med Taz og Erlend og resten av gjengen!

Nå blåser det ute. Snø overalt.

Godt nyttår da.:)