søndag 24. januar 2010

Globetrotter snart, livredder først.

Jeg har sagt ja til å være tillitsvalgt i cubus i et halvt år, til KBS stenger. Tenkte at det sikkert ikke var noe stress, bare en "tittel". Så ble jeg innkalt til årsmøte...

Skal fly til Oslo og tilbake samme dagen, i slutten av mars. Gleder meg faktsik litt, skal reise sammen med Christina fra Stjørdalen, så slipper å finne fram på egenhånd. Og i Mai skal alle Cubus-ansatte møtes til BIG i Oslo Spektrum, der vi skal få avslørt hvem som vinner konkurransen vi holder på med nå, og får reise til New York. Blir gøy! Alt betalt av Cubus, hele helga:):)

Og jeg som aldri har flydd innenlands før. I fjor brøt jeg barrieren med utenlandsturer, og i år blir det innenlands flygninger. Hva er det neste, spør jeg deg.. :)

Fikk forresten brev fra St.Olavs om at de med glede ville ha meg som blodgiver, og første tapping er 23.februar klokka 09.15. Gleder meg, og gruer meg litt. Men jeg blir så smigret av at de kaller meg for livredder i brevet, at ingenting kan stoppe meg:)


Det var alt jeg har å fortelle. Jeg hater søndager, er dritt lei av vintersport, og gleder meg til å gå på jobb i morra. Var på fest i går, hadde det kjempemorro sammen med diverse sunnfjordinger og spanjoler. Ble ikke for full (seier i seg selv), og gikk hjem i halv fire-tida i natt :) Men nå er jeg lei. Må ha noe å gjøre, er dritt lei av tv'en, og 3T stenger om 20 minutt, så kan ikke gå dit og trene. blææh.