torsdag 18. februar 2010

Fordums tid, barndom og glemte minner

Da jeg spurte min nylig fylte seks-årige niese hva hun ønsker seg til bursdagen, fikk jeg et klart svar. Hun ønsket seg noen fine klær, eller en ponny. Leke-ponny ja, jeg spurte (heldigvis). Jeg kom til å tenke på My little Pony-lampa jeg hadde som liten. Jeg vet ikke hvor mange ganger mamma måtte lime sammen foten på den; den skulle i alle fall ALDRI kastes! Mulig den står på loftet enda, faktisk.

Jeg hadde i alle fall en barndom full av my little pony, jeg husker at jeg elsket alle ponniene mine, men jeg var en jævel med saksa da jeg var barn, så ingen av dem hadde lang man lenger da jeg var ferdig. Ikke jeg heller, for den del.

Så jeg tenkte da på å få tak i en ponny til Andrea, fant noen på amazon, men de leverte ikke til Norge, selvsagt. Men jeg har ikke gitt opp enda!

I mitt søken etter ponny, kom jeg på en annen leke fra barndommen, og fant til slutt en nettside med bilder av KEYPERS!!=)=) Nettsiden heter passende nok http://www.ilovethe80s.com/




good times...

Og som Torunn sa: først nå forstår jeg ordspillet rundt navnet Keypers. =) har vi flere leker for barn som har ordspill-navn, eller var dette noe for kidsa på åttitallet?