mandag 22. februar 2010

Jeg er så lei av unge, umodne jenter! De som begynner alle setninger med "at". ER det mulig? Spesielt de som selv tror de er voksne, da føler jeg meg gammel da. Så to jenter på jobb idag som var så og si identiske. Beige bukse, sorte sko, sort kåpe, begge hadde langt gyllent hår, de var vel ca 18-19 år. Egentlig håper jeg de var tvillinger, men er det egentlig noe kult uansett, å være helt lik en annen person? Er ikke mye individualitet der i gården.

Du vet du begynner å bli gammel når du snakker om individualitet blant de unge. Da jeg var 18 år var det eneste jeg ville i hele verden å være som mine beste venninner. Husker ikke helt når det snudde. Det har vel ikke helt snudd på alle måter heller.

Åh herregud, jeg er så trøtt at jeg ikke gidder å lese det jeg nettopp har skrevet for å se om det "makes sense". Så beklager, dersom du har lest hit og ikke skjønner noe.

Jeg har ovnen på full guff, det er 16.2 minus ute. Ingenting. I dag tidlig var det 22....

Så jeg har ovnen på fullt og hører på denne sangen og ligger på gulvet og drømmer om sommer.

I morra blir jeg en livredder. Jeg skal gi blod.





Okei, hørte gjennom sangen et par ganger, og det jeg så når jeg lukka øynene var varme sommerdager i min mors Primera (RIP), barbent kjøring til Skei og Kari, is, lukta inni bilen når det var varmt og alle vindua var åpne og beina til Kari hvilte på dashbordet...