onsdag 3. februar 2010

jobb igjen

I dag har jeg hatt en rar dag på jobb. Ikke at den har vært direkte dårlig, men den kom litt skjevt ut, jeg holdt på å tryne på vei til jobb. Hadde akkurat gått av bussen og skulle gå gjennom en undergang, og der var det glatt. Jeg slengte ut hånda for å ta meg for på murveggen, og enda opp med å forstue lillefingeren i tillegg til skrubbsår på knoklene på de to minste fingrene. =( vondt og jævlig!!

Store deler av dagen gikk med på å skrape dobbelsidig tape fra hyllene i parfymeriet, noe som førte til at jeg mista ei flaske med plasterfjerner nedover meg selv. Og ja, den var åpen. Litt senere skjedde det samme med neglelakkfjerner (bruker det til å få bort stygge flekker på hyllene - utrooolig effektivt!). Så kom ikke nær meg med en fyrstikk i dag ass! Mista diverse neglelakker i gulvet også, men knuste heldigvis ingenting.

Fikk da gjort litt. Ikke mye men... hehe greier ikke å rette ut lillefingeren nå, ser ut som om jeg har syfilis-finger =P