onsdag 8. juli 2009

Fridag

I morra skal jeg ha tidenes beste fridag sammen med Andrèa.Her er timeplanen:

10.00: Prøve selskapskjoler hos Agape på Tyholt. Andrèa skal i bryllup senere i sommer, og jeg sier selvsagt ikke nei til å prøve fantastiske kjoler! Bilder skal tas.

Etter dette er planen å stikke til byen og trene, og spise (håper jeg), og så skal vi ha rygg- og nakkemassasje klokka 16.00.

Jeg gleder meg som en liten unge! Håper nesten at det blir litt dårlig vær i morra, så det ikke blir så varmt og sånn. Men bare nesten. :)

Har akkurat dratt på meg en bukse for første gang på over to uker, en skinnyjean fra H&M som jeg kjøpte rett før hetebølgen kom, og bare har brukt en gang. Den er heeelt perfekt. Jeg ser ut som jeg har lange bein i den. Og med svarte pumps og en oversized rutete skjorte som jeg faktisk fant hos KappAhl i dag, blir det et perfekt antrekk for i morra:)

Så godt å føle seg fin:):)