tirsdag 28. juli 2009

kos

I går kveld i ti-tida ringte telefonen min. Noe som er uvanlig. Sjekka nettopp loggen, og fant ut at sist gang tlf min ringte var den 17. juli, altså ti dager før. Så da den ringte i går mens jeg lå i senga og halvsov og så på tv, tenkte jeg "hva er egentlig den lyden der?!" helt til jeg så at telefonen lå og rista på kommoden.

Jeg svarte, og det første stemma i andre enden sa var "hei Kjersti mi!". Det var mormor. Så utrolig koselig å snakke med henne! Vi snakka i en halvtimes tid, om alt og ingenting. Jeg fortalte at mamma og pappa var komt til New Mexico, og hun skulle slå det opp i guide-boka hun hadde funnet og lese litt om det. Vi snakka om svineinfluensaen, og hun var ikke veldig bekymret, faktisk. Hun mente at både hun og morfar har overlevd så mange sånne epidemier at de er immune. Hehe, godt å høre, selv om det ikke nødvendigvis er sant. =)