lørdag 18. juli 2009

plan

Jeg har min første frihelg siden 5.-6. juni, det er heeeeerlig. Men jeg kjeder meg litt. Er liksom ingen å oppleve noe sammen med, i dag har jeg ligget og sovet og lest litt i festningsparken. Det var interessant (mest skremmende) å oppdage at jeg er så bleik at kråker ser på meg som noe glinsende og spennende, flere ganger var det fugler som stupte og fløy rett over meg. Og jeg måtte knipse vekk mange sånne wannabe-sommerfugler (lysegrå, små møll-lignende) fra kroppen. Ekkelt.

Men jeg har lagt en plan for noe jeg kan gjøre mens jeg ser på Tour de France. Jeg har tenkt å henge opp ett og ett plagg og ta bilde av det, legge det inn på data og lage en slags database over alle klærne mine.

Ettersom alle klærne mine nå er pakka i skuffer, kan det da bli enkelt for meg å bare åpne ei mappe på data'en og finne det jeg vil gå med, og så finne det i skuffa, istedet for å dra frem alt og måtte brette det igjen.

I tillegg får jeg litt mer oversikt over verdiene jeg har i tilfelle noe skulle skje, som for eksempel brann. Da er det greit for forsikrings-selskapet å vite at jeg faktisk hadde så mye klær som jeg påstår.

Dette har jeg tro på.


HEIA THOR!