tirsdag 8. september 2009

storm

Stormen kommer snart til Trøndelag, har jeg hørt. Årets første høststorm, full storm, for å være nøyaktig. Regnet kommer vel som regel først, check!

Jeg tror jeg skal gå over gata og ta solarium. Jeg har tenkt på det mange ganger, egentlig, selv om jeg vet at det er farlig (i alle fall i store mengder), problemet er bare at nå har det gått nesten ti år siden sist jeg var innom et solstudio, var vel da jeg og Kari hang på esso på Byrkjelo og tok solarium mens vi venta på Chris. =)

Det er jo komt så mye nytt innen solariumsverden. Nå kan du jo stå, for eksempel. Og sikkert mye annet også, jeg er litt bekymra for om jeg greier å skjønne noe av det her. Vi får se.

Er sikkert godt for kroppen å få litt sol igjen. Er bare ei uke siden vi kom hjem, men det føles som et år!! Vil dra igjen med en gang.

Skal til Irland i bryllup om en måneds tid, det får holde. Ikke at jeg ser for meg at det blir en varm fornøyelse, Irland i oktober... Men gleder meg, DET gjør jeg:):):)