fredag 4. september 2009

sykdom og depresjon (for en deprimerende tittel!)

Jeg er fortsatt syk. Ikke syk nok til å være hjemme fra jobb i dag, men det var mest pga at de ikke har noen å erstatte meg med. Jeg er uerstattelig. Så godt å tenke på, selv om det bare er fordi sjefen er i Oslo på møte. Og i morra skal jeg jobbe heeeeele dagen. Gruer meg allerede. Vi har 30% rabatt på alle varer i morra også, blir sikkert litt folk. men men, da går vel dagen bare fortere, og jeg smitter så mange kunder med svineinfluensa at det blir stille neste uke =)=)

I dag fikk jeg høre at alle ansatte på Dressmann på senteret blir oppsagt fra 1.juli neste år, da senteret skal rives. Vi har ikke fått høre noe enda, men det går så mye rykter nå at det er umulig å vite. Kanskje står jeg uten jobb i juli. Hva gjør jeg da!? I tillegg har jeg hørt at husleiga her skal opp til 4000 ved nyttår, da har jeg ikke råd til å bo her lenger.

HVA GJØR JEG?!