onsdag 9. september 2009

Trond Nymark

Må bare gjengi en sms-samtale jeg hadde med Kari kanari da jeg var på Kypros. Ler godt for meg selv nå.

Det begynte da jeg ba henne om adressa, så jeg kunne sende pakke til henne i posten.

Kari: Guri so spennande. :) Håpa du har kosa deg:) Eg har vore sjuk heile veka. Shit for no dritt.

Meg: Hm. Vakje bra. Då får vi håpe det kjeme noke oppmuntrande i posten iløpet av veka. ;) Eg e flekkvis solbrent på beina. siste dagen ekje det so nøye om en treffe med sprayen liksom..heh. ser heilt idiot ut!

Kari: Hahaha. Deilig Kjersti. :) Håpa du ikkje har barbert leggane i tillegg. Skikkelig karistyle.

Meg: Hahaha. d gjorde eg her om dagen, men har visst bjønt å komme litt stubb, kjenne eg. e heldigvis velsigna med passelig lyst kroppshår, ik sånn som deg, din tamil!:P

Kari: Haha. det e meg og Trond Nymark liksom. My partner in bodyhair.

Meg: Hahaha imponert over at du huska navnet:P No viss du kan fortelle meg ka stillinga e mellom start og brann, so e du gud.

Kari: Måtte google han.:) stillinga e 0-0.

Meg: Hehe. Okei.:P Ka du googla då? "hårete mann bergen"?:D

Kari: Kappgang bergen. Fikk med meg so pass. Men det kom opp en god del bilde eg kunne klart meg uten. :-S

Meg: Eg ser mange psykolog-besøk i di framtid. :D