onsdag 30. september 2009

Irland

Bare noen timer til jeg er på vei til Irland, i hvert fall første etappe. Skal tilbringe et døgn i Oslo, forhåpentligvis sammen med Torunn, min kjære nabo:)

Fredag - bryllupsdag, kommer til å bli hektisk. Flyet lander etter planen 10.20 i Dublin, og det tar ca en og en halv time å komme seg til landsbyen vi skal være. Vielsen begynner 13.00... Ser for meg en berømt scene fra Fire bryllup og en gravferd, der Hugh Grant (eller Huge Grant, som Kari ville ha sagt)og den litt skrullete dama han bodde sammen med alltid kom for seint til bryllup, gjerne med kjolen hennes sittende fast i bildøra.

Blir en heftig opplevelse, katolsk bryllup. Og irer er ikke akkurat kjent for å være redd for alkohol, så dette kan bli en skikkelig slagside.

Jeg er stolt over å kunne meddele mine medsøstre at jeg kun reiser med håndbagasje. Jepp. Jeg har planlagt. Og godt. Håper jeg...